خط 20 کیلو ولت گلوگاه به منطقه هزار جریب بهشهر بهره برداری شد .
کد خبر: ۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 23 June 2015
مدیر امور توزیع برق شهرستان گلوگاه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت ، با ساخت یک فیدر اختصاصی از مسیر جاده گلوگاه به نیالا به طول24 کیلومتر ، مشکل چندین ساله ساکنان 52 روستای منطقه هزار جریب برطرف شد .


قاری زاده با اشاره به جداسازی امور توزیع برق گلوگاه زمستان 87 از امور برق بهشهر افزود ، این مرکز هم اکنون با تکیه به ایستگاه 20/63 کیلوولت شهید پهلوان گلوگاه با هشت فیدر خروجی ، برق 16 هزار و 500 مشترک را تامین می کند .


او با بیان اینکه از سال 87 تاکنون ، برق 13 روستای منطقه هزار جریب گلوگاه و 39 روستای منطقه هزار جریب بهشهر از استان گلستان تامین می شد ، خاطر نشان کرد: با توجه به عبور شبکه فشار متوسط از منطقه کوهستانی و خارج از جاده دسترس در فصل زمستان ساکنان منطقه از قطعی های بسیار زیاد و طولانی رنج می بردند که که با بهره برداری از این طرح مشکل چندین ساله برق 52 روستا برطرف شد .



بگفته قاری زاده یکی از مزایای این طرح نسبت به سایرطرحها، ساخت شبکه20 کیلوولت با هادی روکشدار با افزایش پایداری شبکه ، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است .



وی هدف از اجرای این طرح را جداسازی برق روستاهای منطقه هزارجریب از استان گلستان ، کاهش چشمگیر اصلاح و قطع درختان در مسیر شبکه برق و حفظ منابع طبیعی ، تسهیل و تسریع در رفع عیب و خاموشی های احتمالی شبکه ، افزایش طول عمر شبکه به دلیل کاهش خوردگی هادی روکشدار در مقایسه با هادی آلومینیومی بدون روکش برشمرد .



شهرستان گلوگاه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرقی ترین نقطه مازندران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار