عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه بدلیل نبود اسکله تاکنون در حوزه گردشگری از ظرفیت های دریا به خوبی استفاده نکرده ایم گفت:با پیگیری‌های متعدد برای جذب سرمایه‌گذار تلاش می‌کنیم تا از دریای مازندران بهره‌برداری درست و اقتصادی مفیدی داشته باشیم.
کد خبر: ۷۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 09 August 2015
شمس الله شریعت نژاد اظهار داشت: مازندران با برخورداری از دریای خزر، از جایگاه مناسبی برای  توسعه گردشگری دریایی برخوردار بوده که می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی داشته باشد.
وی افزود: می‌توانستیم از دریا درحوزه گردشگری به درستی استفاده کنیم اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشد.
شریعت نژاد گفت: با پیگیری‌های متعدد برای جذب سرمایه‌گذار تلاش می‌کنیم تا از دریای مازندران بهره‌برداری درست و اقتصادی مفیدی داشته باشیم.
نماینده مردم تنکابن, عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عملا از دریا در حوزه گردشگری استفاده نمی‌شود, چون اسکله مناسبی نداریم.
شریعت نژاد بیان داشت: هنوز متولیان و دستگاه‌هایی نظیر محیط زیست، اداره کل بنادر و دریانوردی و منابع طبیعی نمی‌دانند چگونه با تعامل قوانین دست و پاگیر را آسان کنند و بتوان از این نعمت خدادادی استفاده کرد.
وی گفت: ساخت اسکله می‌تواند بسیاری از مشکلات مازندران در حوزه گردشگری را برطرف کند.
نماینده مردم تنکابن, عباس آباد و رامسر  در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اختلاف سلیقه‌ها را بین دستگاه‌ها رفع کنیم و با ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران  فضا را برای ارتقا بخش گردشگری مهیا کنیم.
وی گفت: باید هر دستگاه با نظر کارشناسانه خود، مشورت و همفکری با مسئولان استانی و نمایندگان, موانع را از سر راه  بردارد و به سرمایه‌گذار یک پاسخ بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار