کد خبر: ۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 26 February 2015
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: نساجی مازندران با همت بانک ملی، تکان خورد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش فارس، محمد دامادی صبح امروز در جلسه شورای اشتغال که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نرخ سود بانکی 27 ‌درصد ‌است که با این نرخ سود، کمکی به سیستم تولید نمی‌شود.

وی با اشاره به دانش‌آموختگان بیکار در جامعه، گفت: درگیر بودن جوانان با انواع مسائل اجتماعی و 2 میلیون معتاد در کشور از معضلات پیش روی جامعه در شرایط فعلی است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حامی دولت در مجلس هستیم، تصریح کرد: ولی تاکید مجلس این است که مشکلات حوزه اشتغال باید رفع شود.

وی با اشاره اینکه باید مهندسی ارزش صورت گیرد، افزود: نساجی مازندران با همت بانک ملی، تکان خورد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

دامادی با بیان اینکه اشتغال را رونق اقتصادی تکان می‌دهد، خاطرنشان کرد: رفع مشکل بیکاری را صرفا از وزارت کار نمی‌خواهیم چون موضوعی فرابخشی است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار میلیارد رقمی نیست که مشکل اشتغال را حل کند، افزود: مشکل کارگران فولاد هنوز رفع نشده و هر هفته مقابل مجلس تجمع می‌کنند.

دامادی با بیان اینکه از استاندار مازندران و تیم همراه تشکر می‌کنم که تلاش خوبی دارند، گفت: برای تحقق تلاش‌ها نیازمند همکاری مسئولان در وزارت‌خانه هستیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207000108#sthash.rKihVgSn.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار