آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آمل پیش‌از‌ظهر امروز در حسینیه ثارالله (ع) این شهرستان برگزار شد.حکمت داجلیری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 05 September 2015
به گزارش تابناک مازندران در این مراسم که با حضور سرتیپ پاسدار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران و دیگر مسئولان شهری برگزار شد، حکمت داجلیری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد.

داجلیری پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه نوشهر را برعهده داشت.

از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی علی خادم فرمانده سابق سپاه ناحیه آمل هم در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد، همچنین خادم نیز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ساری معرفی شد.

* می‌خواهیم با کار شبانه‌روزی شرمنده خون شهدا نباشیم

در این مراسم فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل گفت: در دوره جنگ نرم همه مسئولان و مدیران باید برای اعتلای اسلام و فرهنگ ناب اسلامی تلاش کنند.

حکمت داجلیری افزود: در این دوره از زمان و تأکید بر بحث جهاد فرهنگی و اقتصادی می‌خواهیم با راهنمایی همه پیشکسوتان عرصه جهاد، مردم، مسئولان و خدمتگزاران بتوانیم در مقابل تهدیدات دشمن موثر عمل کنیم.

وی با اعلام اینکه این شهرستان از حیث تاریخی از دوره ساسانیان تاکنون زبانزد بوده و از حیث دینی و علمی بزرگان و اندیشمندان زیادی در آن زیست داشته‌اند، یادآور شد: در عصر قدیم با توجه به وجود 6 نظامیه در کشور، یکی از آنها در شهرستان آمل مشغول به فعالیت بود.

 فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل گفت: در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و خدمت به مردم آماده خدمت‌گزاری هستم.
نقل از فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار