اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیشنهاد مالکیت این باشگاه را به همه افرادی که ممکن بود ارائه داد اما در آخر به من پیشنهاد کردند/ مالکیت من در باشگاه جوان ساری به هیچ‌ عنوان جنبه انتخاباتی ندارد
کد خبر: ۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، خبر انتقال مالکیت باشگاه بحران زده صنعت ساری به یکی از نمایندگان مجلس که در دو هفته گذشته واکنش‎های متفاوتی را به دنبال داشت امروز نیز با پرپایی نشست خبری محمد دامادی مالک جدید و محمد باقرزاده ساروی مدیرعامل این باشگاه دوباره به تیتر خبرهای مازندران بازگشت اما با این تفاوت که نام این باشگاه از "صنعت ساری" به "جوان ساری" تغییر کرد.
در این نشست که عصر امروز در محل اداره کل بهزیستی مازندران با حضور خبرنگاران و مدیر رسانه‎ای این تیم همراه بود نویدهایی از آغاز باشگاه‎داری منظم و منسجم در سایه استفاده از تجربیات موفق باشگاه‎های بزرگ جهان همچون رئال مادرید در آموزش پایه فوتبال همچنین بهره‏گیری از توان چهره‏های شناخته شده فوتبال کشور ارائه شد.
محمد دامادی مالک باشگاه جوان ساری در سخنان خود از وضعیت نابسامان و بدهی‏های تیم صنعت ساری و بدون متولی ماندن این باشگاه سخن گفت و اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیشنهاد مالکیت این باشگاه را به همه افرادی که ممکن بود ارائه داد اما در آخر به وی پیشنهاد کردند و او پذیرفت.
وی با اعلام اینکه تیم جوان ساری متعلق به همه مردم استان و به‌ویژه شهر ساری بوده و باید از این تیم حمایت کرد، افزود: همه دستگاه اجرایی موظف هستند از تیم‌های ورزشی استان حمایت کنند، مالکیت من در باشگاه جوان ساری به هیچ‌ عنوان جنبه انتخاباتی ندارد، بنده در سال‌های گذشته در تیم صنعت ساری حضور داشتم، 300 میلیون تومان برای این تیم کمک مالی از ادارات استانی جلب کردم و در حال حاضر این باشگاه را با 700 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تیم صنعت ساری در گذشته با مشکلات مالی مواجه بوده و شرایط اجرای سیاست‌های من در تیم فراهم نبوده است، گفت: تحویل تیم در سال منتهی به انتخابات را ریسک بزرگ می‌دانم و این مساله کار را برایم دشوار کرده است.
وی با اعلام اینکه حوزه ورزش حوزه سیاست نیز است اما اگر ورزش ابزار کار سیاسی قرار گیرد اشتباه است، ادامه داد: تیم جوان ساری متعلق به جوانان ساری بوده و تیم را کاملا از حاشیه دور خواهیم کرد و فقط به دنبال انسجام و وحدت  در تیم خواهیم بود، همه مجموعه تیم اعم از بازیکنان از مصاحبه با رسانه‏ها منع خواهند شد.
محمد باقرزادگان مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: یکی از حامیان تیم فوتبال جوان ساری، مجموعه دنیای آرزو است و همه بازی‌های تیم جوان به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش می‌شود.
وی با اشاره به اعلام برنامه سه ساله باشگاه در آینده نزدیک، گفت: قراردادها را با هیئت فوتبال استان هماهنگ کردیم و 80 درصد قراردادها در یکی دو روز آینده ثبت می‌شود، کادر فنی تقویت می‌شود و مدیر فنی تیم را در روزهای آینده معرفی می‌کنیم.
مدیرعامل تیم فوتبال جوان ساری از اجرای طرح استعدادیابی فوتبال از بین 2 هزار و 700 فوتبالیست مازندرانی در سه نقطه از استان خبر داد و با بیان اینکه نخستین مدرسه فوتبال باشگاه رئال‌مادرید را خردادماه سال آینده در ساری دائر می‌کنیم، اظهار کرد: با برنامه‎ریزی‎های انجام شده برای تقویت فنی و افزایش روحیه تیم، بازیکنان را به کمپ تیم بشیک تاش در ترکیه خواهیم برد و در آنجا اردو خواهیم زد، این رویه در تیم‏های دسته دوم فوتبال معمول نیست اما هزینه‎های این اردو از اردوهای داخلی نیز کمتر خواهد بود.
این نشست با وعده‎های متفاوت و رنگارنگ برگزار شد و باید دید مجموعه مدیریت استان و دست اندرکاران جدید این باشگاه به عنوان یکی از امیدهای آینده فوتبال فراموش شده مازندران تا چه اندازه در عملی کردن توقعات بر زمین مانده موفق خواهند ماند که قطعا حمایت استانی و دوری منتقدان از تخریب نقش اساسی خواهد داشت.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار