سردار "حسن مفخمي شهرستاني" فرمانده انتظامي استان مازندران نيز در ايتداي اين مراسم ضمن عرض خير مقدم حضور مهمانان و مسئولان، طي سخناني با تسليت شهادت رئيس جمهور شهيد و هيئت همراهشان وي را خادم الرضا، ولايتمدار و ذوب در ولايت و از دلسوزترين ها دانست و گفت : رئيس جمهور شهيد ما حواسش به همه جا بود، وي خادم مخلص ملت و هرچه داشتند از برکت امام رضا(ع) بود،
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ 24 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/03/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


ولايتمداري، مردم مداري، ايمان و خدمتگزاري از ويژگي هاي بارز آيت الله رئيسي بود

رئيس عقيدتي سياسي ستاد کل نيروهاي مسلح کشور با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري که آيت الله رئيسي را فرصتي محترم و مغتنم دانست ،گفت: ولايتمداري، مردم مداري، دينداري و ايمان و خدمتگزاري از ويژگي هاي بارز حضرت آيت الله رئيسي بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، مراسم گرامي داشت شهادت رئيس جمهور شهيد و همراهانشان ، همزمان با مراسم گراميداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمين"عبدالعلي گواهي" رئيس عقيدتي سياسي ستاد کل نيروهاي مسلح کشور، "يوسف نوري" استاندار مازندران، سردار مسلمي فرمانده سپاه کربلاي استان، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" فرمانده انتظامي استان و  فرماندهان ، مسئولان و کارکنان نيروهاي مسلح استان در حسينيه آيت الله خامنه اي ستاد انتظامي استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين گواهي در اين مراسم ضمن تسليت شهادت رئيس جمهور شهيد حضرت آيت الله رئيسي و همراهانشان محضر حضرت ولي عصر (عج) ، مقام معظم رهبري و ملت شريف و ولايتمدار ايران با اشاره به اينکه در روزهايي هستيم که در آن مناسبت هاي خوش يمني مثل سالروز آزادسازي خرمشهر و ولادت با سعادت امام رضا(ع) مطرح است،گفت: متاسفانه خبر شهادت حضرت آيت الله سيد ابراهيم رييسي ، رئيس جمهور مردمي و خدمتگزار و هيئت همراهشان، اين ايام را به کام  رهبري، مسئولان و ملت مسلمان ايران تلخ کرده و همه را عزادار کرده است.   

وي گفت:دشمنان از آغاز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران ، به فکر نابودي اين انقلاب با شيوه هاي مختلف از جمله ترور مسئولان و شخصيت هاي تاثيرگذار مملکتي گرفته تا بمب گزاري، تحريم و به راه انداختن جنگ بوده اند.

رئيس عقيدتي سياسي ستاد کل نيروهاي مسلح کشور با اشاره به اينکه در جنگ تحميلي عراق 50 کشور عليه ايران به صورت مستقيم وارد جنگ شده بودند،گفت:دشمنان وقتي که در سال 1359 جنگ را عليه ايران به راه انداخته بودندبا حمايت همه جانبه اي که از رژيم بعثي عراق داشتند، کار ايران را در کمترين فرصت تمام شده مي دانستند، اما امام خميني (ره) با درايت هر چه تمام تر با ايجاد ائتلاف بين نيروهاي مسلح و رهبري مدبرانه و اراده ملت، اين بحران را پشت سر گذاشت.

گواهي، آزادسازي خرمشهر را نشانه وجود رهبري مقتدرانه امام (ره) ، اراده مثال زدني ملت و ايمان مردمي به ولايت مطلقه فقيه دانست و گفت : همه در آغاز جنگ مي دانند که چه شخصيتي رئيس جمهور کشور بود، در آن زمان رئيس جمهور با اينکه طبق قانون همه اختيارات مملکتي را برعهده داشت، اما به مردم و سرزمين خود خيانت کرد و در نهايت آقاي" بني صدر" در لباس زنانه از طريق فرودگاه از مملکت متواري شد و اما در مقابل کسي مثل آيت الله رئيسي خود را وقف خدمت به مردم و سرزمين خود کرده و در اين راه نيز به اتفاق ياران وفادار و خدمتگزارش به درجه رفيع شهادت رسيده و اين شد که مردم قدرشناس در مراسم تشييع ايشان به صورت ميليوني حضور پيدا کردند.

رئيس عقيدتي سياسي ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به ولايتمداري، مردم مداري، دينداري و ايمان و خدمتگزاري از ويژگي هاي بارز حضرت آيت الله رئيسي ، وي را الگوي کاملي براي خدمتگزاري به مملکت دانست و گفت: اينکه مسئولان سازمان ملل جلسه خود را با يک دقيقه سکوت به احترام رييس جمهور شهيد ما آغاز کرده و از همه کشورهاي جهان نيز درخواست چنين اداي احترامي را براي وي دارند، نشانه شخصيت  منحصر به فرد و تبديل به الگو شدن شهيد جمهور ما در جهان است.

وي رشد روابط بين الملل ايران در زمان حضرت آيت الله رئيسي با وجود وزير امور خارجه مدبر و با شخصيتي در عرصه ديپلماسي چون "حسين امير عبداللهيان" را از نمونه هاي ويژه پيشرفت مملکت دانسته و گفت : برقراري روابط نزديک با کشورهاي همسايه، تحکيم روابط با کشورهاي دوست و ابرقدرت هاي دنيا و همچنين زدن سيلي محکم بر رژيم صهيونيستي پس از 75سال ظلم و ستم در حق مسلمانان فلسطين و مردم غزه موضوعي است که نشان از قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه سياست خارجي و بين المللي است که آن هم در عصر رياست جمهوري حضرت آيت الله رئيسي رخ داده است.

حجت الاسلام گواهي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که حضرت آيت الله رئيسي را فرصتي مغتنم و محترم بر شمرده بود، افزود: آيت الله رئيسي در مدت رياست جمهوري اش با برنامه ريزي و پيگيري هايي که کرده بود، خدمات ارزنده اي را براي کشور و مردم به ويژه مستضعفان کرده و از چند ماه قبل تاکنون نتايج زحمات شبانه روزي شان داشت به ثمر مي رسيد که به اتفاق ياران 

نزديکش درجه رفيع شهادت نايل شدند.

در ادامه يوسف نوري استاندار مازندران نيز ضمن تسليت به مناسبت شهادت رئيس جمهور شهيد، دکتر امير عبداللهيان وزير امورخارجه کشور و هيئت همراهشان با اشاره به اينکه "رهبر معظم انقلاب " فرمودند که ايران مانند گذشته همچنان با قدرت به جلو حرکت خواهد کرد، گفت : اين شهادت قدرت ما را دو چندان خواهد کرد، چرا که از آغاز پيروزي انقلاب، دشمن به شيوه ها مختلف مخصوصا با به راه انداختن جنگ عزيزان بسياري را به شهادت رساند،اما نظام مقدس جمهوري اسلامي مرحله به مرحله با سپري کردن سختي هاي مختلف مانند پيروزي در جنگ و آزادسازي خرمشهر عزيز ،  تحريم ها و ديگر مراحل، قوي و قوي تر شد.

گفتني است ، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" فرمانده انتظامي استان مازندران نيز در ايتداي اين مراسم ضمن عرض خير مقدم حضور مهمانان و مسئولان، طي سخناني با تسليت شهادت رئيس جمهور شهيد و هيئت همراهشان وي را خادم الرضا، ولايتمدار و ذوب در ولايت و از دلسوزترين ها دانست و گفت : رئيس جمهور شهيد ما حواسش به همه جا بود، وي خادم مخلص ملت و هرچه داشتند از برکت امام رضا(ع) بود،

وي ابراز اميدواري کرد: انشاء الله همه ما مثل آيت الله رئيسي افتخار آن را داشته باشيم که سرباز ولايت باشيم.

--------------------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصي در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يک سارق اماکن خصوصي و کشف 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ عبدالله حسن زاده در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزار ي پليس ، گفت: در پي  وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي در شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران  پاسگاه هولار قرار گرفت .

وي افزود: ماموران پاسگاه هولار با انجام اقدامات پليسي  و گشت زني هدفمند يک سارق اماکن خصوصي را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ حسن زاده تصريح کرد : متهم در تحقيقات و بازجويي پليسي به 4 فقره سرقت از اماکن خصوصي اعتراف کرده که اموال کشف شده به مالباختگان بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري در پايان با اشاره به تکميل پرونده و تحويل متهم به مرجع قضائي،به شهروندان توصيه کرد:هشدار ها و توصيه هاي پليس را جدي گرفته و با انجام اقدام هاي پيشگيرانه از جمله استفاده از نگهبان محله و دوربين هاي مداربسته از سرقت اماکن خصوصي توسط سارقان حرفه اي جلوگيري کنند

--------------------------------------------

دستگير سارق دوچرخه ها در محمودآباد 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از شناسايي و دستگيري سارق دوچرخه با 7 فقره سرقت خبرداد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمودحسين زاده" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در يکي از محلات شهرستان محمودآباد، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران کلانتري 11 قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پليسي و بررسي هاي ميداني، عامل اين سرقت ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي ضربتي وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد : متهم در تحقيقات انجام شده تاکنون به 7 فقره سرقت دوچرخه در اين شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسين زاده در پايان از عزم قاطع پليس در برخورد با سارقان و عاملان ناامني در آن شهرستان خبرداد و و از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال رعايت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.

--------------------------------------------

زمين گيري سارق خودرو در بابل//کشف و بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان

گروه استان‌ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان بابل از زمين گير شدن يک سارق خودرو در عمليات ماموران کلانتري 14 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" با اعلام اين خبر گفت: ماموران کلانتري 14 اميرکلا بابل حين گشت زني هدفمند با هدف شناسايي سارقان حرفه اي و برخورد با هرگونه بي نظمي و يا مجرمان ، به يک خودروي پرايد مشکوک و در مدتي اندک به بررسي سوابق آن پرداختند.

 وي با اشاره به اطمينان ماموران به سرقتي بودن خودروي پرايد، افزود:  ماموران کلانتري 14اميکلاي بابل در پي توقيف خودروي سرقتي بودند که راننده خودرو پرايد به محض مشاهده گشت پليس ،با حرکات مخاطره آميز اقدام به فرار کرد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بابل تصريح کرد : ماموران پس از طي مسافتي تعقيب و گريز با استفاده از عمليات ضربتي و در اقدامي غافلگيرانه، خودروي پرايد را توقيف و ضمن دستگيري سارق خودرو،در بازرسي از داخل آن مقداري موادمخدر را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به کشف مقاديري زيادي اموال مسروقه کشف از داخل خودرو ، اظهار داشت: ماموران طي تحقيقات خود پي بردند که متهم با استفاده از خودروي اقدام به چندين فقره سرقت محتويات خودرو هاي ديگر در شهرستان همجوار نموده بود، که اموال مسروقه کشف و تحويل مالباختگان شد.

--------------------------------------------

زمين گيري باند سرقت منازل و مغازه در ساري//کشف اموال مسروقه به ارزش 13ميليارد ريال

رئيس پليس آگاهي استان مازندران از انهدام باند سرقت منزل و مغازه و کشف 9 فقره سرقت در استان مازندران خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، "سرهنگ کارآگاه علي  قيصري" درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان ساري ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و مامورين اداره  مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان  قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي هاي اطلاعاتي و پليسي و بکارگيري روش هاي علمي کشف جرم، 5 سارق و مالخر حرفه اي را شناسايي کردند.

سرهنگ قيصري از انجام هماهنگي قضايي و دستگيري 3 سارق حرفه اي خبر داد و تصريح داشت: سارقان پس از دستگيري به جرم خود مبني بر 9 فقره سرقت و فروش آنها به 2 مالخر حرفه اي اعتراف کردند.

رييس پليس آگاهي مازندران از دستگيري هر دو مالخر توسط ماموران خبر داد و بيان داشت : ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادير قابل توجهي اموال مسروقه  به ارزش 13 ميليارد ريال را کشف کردند.

سرهنگ قيصري در پايان گفت : متهمان پس از معرفي به مرجع قضائي ، با دستور قاضي پرونده تحويل زندان شدند.

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار