کد خبر: ۱۱۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ 25 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خبرهای انتظامی 5 خرداد ماه سال جاری جهت بهره برداری و انتشار تقدیم حضور می گردد. 

----------------------------------------------

توقيف 27هزار ليتر سوخت قاچاق 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از توقيف يک خودروي تريلر حامل27 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش 7ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمد محمدپور"  با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي از انتقال ميزان قابل توجهي سوخت قاچاق ، به وسيله يک  تريلر تانکردار در شهرستان نکاء مطلع شدند.

وي افزود : ماموران پس از شناسايي مسير تردد اين تريلر درنهايت، با هماهنگي قضائي آن را متوقف و در بازرسي از اين خودرو 27هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از دستگيري و معرفي يک قاچاقچي سوخت به مرجع قضايي در اين عمليات خبر داد و گفت : کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود 7 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ محمدپور در پايان از تشکيل پرونده در اين خصوص و ارسال آن به تعزيرات حکومتي استان خبر داد و خاطرنشان کرد:حضور فعال پليس در محورهاي مواصلاتي سبب شده تا عرصه بر جولان قاچاقچيان و برهم زنندگان نظم اقتصادي کشور تنگ شود.

----------------------------------------------

پرده برداري از راز 11فقره سرقت در" رامسر" 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري يک سارق و کشف 11 فقره سرقت سيم و کابل برق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " سيد جليل نبوي " در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و سيم برق در شهرستان رامسر ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر با دنبال کردن سرنخ هاي موجود، يک سارق حرفه اي را شناساي و با انجام هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه اين متهم ، مقادير زيادي سيم و کابل برق را کشف کردند.

سرهنگ "نبوي" در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقيقات پليسي به 11 فقره سرقت سيم و کابل در سطح شهرستان رامسر اعتراف کرد که پس از تشكيل پرونده مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسردر پايان با بيان اين که امنيت يک نياز همگاني و توليد آن مستلزم مشارکت همه است، از مردم خواست؛ هرگونه مورد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

----------------------------------------------

غافلگيري سارقان با کشف فقره سرقت درسيمرغ 

فرمانده انتظامي شهرستان "سيمرغ"، از دستگيري 2 سارق و کشف 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"حسين اسدي "، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان سيمرغ اجرا شد.

وي افزود : ماموران در اجراي اين طرح با انجام اقدامات پليسي، 2 سارق را حين سرقت شناسايي و دستگير ، و در بازجويي از آنها  10  فقره سرقت از اماکن خصوصي  را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيمرغ در خاتمه با اشاره به اين که متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف2 تن چوب قاچاق در سوادکوه 

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف يک خودروي نيسان و کشف 2 تن چوب قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "سعيد مهدوي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي سوادکوه در راستاي برخورد با هرگونه قانون شکني بويژه برداشت غير قانوني از منابع جنگلي، موضوع را با فعال نمودن گشت هاي انتظامي و کنترل محورهاي کوهستاني بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وي از شناسايي و توقيف يک خودروي نيسان حامل چوبهاي جنگلي توسط ماموران انتظامي خبر داد وافزود: ماموران کلانتري 13 زيراب در بازرسي از خودروي نيسان توقيفي 2 تن چوب که توسط راننده نيسان بصورت غير مجاز از جنگل هاي اين شهرستان برداشت شده بود ، را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهدوي با اشاره به دستگيري يک متهم در اين ماموريت، افزود: چوب‌هاي کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و  متهم نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

سارق سيم برق با 12 فقره اعتراف در گلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق حرفه اي سيم و کابل برق و اعتراف به 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود کلواني" با اعلام اين خبر گفت : در پي وقوع سرقت هاي متعدد سيم وکابل برق و  مخابرات  در شهرستان گلوگاه ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اين که ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، 2سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير کردند، افزود : اين 2سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده توسط ماموران، به12 فقره سرقت سيم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ضمن بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني ، تحويل مرجع قضايي شد افزود : تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد ، لذا هموطنان هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگيري سارق 4 فقره سرقت داخل خودرو در ساري 

 فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از دستگيري يک سارق داخل خودرو و کشف 4 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبري پليس، سرهنگ" عبدالله حسن زاده "در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه مراتب شناسايي و دستگيري سارقين در دستور کار مامورين کلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران کلانتري "11 ساري" با تلاش بي وقفه خود يک سارق را  شناسايي و دستگير و با انجام تحقيقات پليسي  از وي، به راز 4 فقره سرقت داخل خودرو پي بردند.

فرمانده انتظامي ساري در پايان ضمن بيان معرفي متهم به مرجع قضايي از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

بازداشت عوامل درگيري و چاقوکشي در قائم شهر 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از بازداشت 3 عامل درگيري و چاقوکشي خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي" با اعلام اين خبر؛بيان داشت: شب گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري و چاقوکشي در يکي از مجتمع هاي تجاري اين شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، تعداد سه نفر مرد بعلت نامعلومي با يکديگر درگير و با چاقو همديگر را به شدت مصدوم کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري دو متهم در محل حادثه خبر داد و افزود: متهم ديگر اين پرونده که قبل از حضور پليس متواري شده بود با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي در يکي از مراکز درماني شهرستان بابل شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير شد .

سرهنگ خادمي افزود: برخلاف اخبار و شايعات در شبکه هاي اجتماعي معاند تاکنون هيچگونه قتلي در شهرستان گزارش نشده و اين حادثه هيچ ارتباطي با مسابقات ليگ برتر فوتبال که شب گذشته بين دو تيم نساجي و استقلال برگزار شد، ندارد.

وي اظهار کرد: متهمان پس از مداوا براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.    

----------------------------------------------

انهدام باند 6 نفره سارقان حرفه اي توپي زن در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري باند 6 نفره توپي زن درب منازل و اعتراف متهمان به 13 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ" علي اکبر قلي پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چند فقره سرقت با شيوه توپي زني درب منازل درشهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي 6 متهم را شناسايي و با انجام هماهنگي قضائي آنان را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به توقيف 3خودروي سواري گفت : متهمان که منکر هرگونه ارتکاب به جرمي بودند، پس از مواجهه با مستندات موجود، به 13فقره سرقت با شيوه توپي زني درب منازل در شهرستان بهشهر و استان هاي گرگان ، سمنان ومشهد  اعتراف کردند.

سرهنگ قلي پوردر پايان گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده و معرفي به مرجع قضائي ، با دستور قاضي پرونده تحويل زندان شدند.

----------------------------------------------

کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در"تنکابن" 

 فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي و دستگيري يک قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پليس آگاهي تنکابن با انجام اقدامات پليسي ، از عرضه انواع سيگارهاي خارجي توسط يکي از واحدهاي صنفي اين شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي از واحد صنفي مربوطه بازديد و در بازرسي از آن 27 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق و 370 پاکت توتون خارجي کشف کردند .

سرهنگ ديلمي از پلمب واحد صنفي مذکور خبر داد و اظهار کرد: متصدي اين واحد صنفي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان کالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف 9کيلوگرم مواد مخدر نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف9 کيلوگرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"علي اکبر درويشي" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامي نوشهر به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را به اجرا گذاشتند.

وي افزود: در اجراي اين طرح،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي 3 سوداگر مرگ را شناسايي و پس از هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ درويشي افزود: ماموران در بازرسي از منزل متهمان دستگير شده 9کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و يک خودروي سواري متعلق به متهمان را که از آن براي توزيع مواد استفاده مي کردند، را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه خاطرنشان کرد : ماموران متهمان را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند.

----------------------------------------------

دستگيري سارقان با کشف 6 موتورسيکلت سرقتي در "نکا"

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از دستگيري 2 سارق با اعتراف به 6فقره سرقت و کشف 3 موتور سيکلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نکا، تحقيقات براي شناسايي سارقان در دستور کار ماموران کلانتري 11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي از شناسايي و دستگيري  2 سارق حرفه اي خبر داد و افزود : ماموران با هماهنگي مراجع قضائي در بازرسي از مخفيگاه متهمان 2دستگاه موتور سيکلت سرقتي را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي و سپس روانه زندان شدند.

سرهنگ عزيزي در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک  موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
بسمه تعالی

سلام علیکم 

با احترام خبرهای انتظامی مورخ 5 خرداد ماه سال جاری جهت بهره برداری و انتشار تقدیم حضور می گردد. 

----------------------------------------------

توقيف 27هزار ليتر سوخت قاچاق 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از توقيف يک خودروي تريلر حامل27 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش 7ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمد محمدپور"  با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي از انتقال ميزان قابل توجهي سوخت قاچاق ، به وسيله يک  تريلر تانکردار در شهرستان نکاء مطلع شدند.

وي افزود : ماموران پس از شناسايي مسير تردد اين تريلر درنهايت، با هماهنگي قضائي آن را متوقف و در بازرسي از اين خودرو 27هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از دستگيري و معرفي يک قاچاقچي سوخت به مرجع قضايي در اين عمليات خبر داد و گفت : کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود 7 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ محمدپور در پايان از تشکيل پرونده در اين خصوص و ارسال آن به تعزيرات حکومتي استان خبر داد و خاطرنشان کرد:حضور فعال پليس در محورهاي مواصلاتي سبب شده تا عرصه بر جولان قاچاقچيان و برهم زنندگان نظم اقتصادي کشور تنگ شود.

----------------------------------------------

پرده برداري از راز 11فقره سرقت در" رامسر" 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري يک سارق و کشف 11 فقره سرقت سيم و کابل برق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " سيد جليل نبوي " در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و سيم برق در شهرستان رامسر ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر با دنبال کردن سرنخ هاي موجود، يک سارق حرفه اي را شناساي و با انجام هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه اين متهم ، مقادير زيادي سيم و کابل برق را کشف کردند.

سرهنگ "نبوي" در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقيقات پليسي به 11 فقره سرقت سيم و کابل در سطح شهرستان رامسر اعتراف کرد که پس از تشكيل پرونده مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسردر پايان با بيان اين که امنيت يک نياز همگاني و توليد آن مستلزم مشارکت همه است، از مردم خواست؛ هرگونه مورد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

----------------------------------------------

غافلگيري سارقان با کشف فقره سرقت درسيمرغ 

فرمانده انتظامي شهرستان "سيمرغ"، از دستگيري 2 سارق و کشف 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"حسين اسدي "، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان سيمرغ اجرا شد.

وي افزود : ماموران در اجراي اين طرح با انجام اقدامات پليسي، 2 سارق را حين سرقت شناسايي و دستگير ، و در بازجويي از آنها  10  فقره سرقت از اماکن خصوصي  را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيمرغ در خاتمه با اشاره به اين که متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف2 تن چوب قاچاق در سوادکوه 

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف يک خودروي نيسان و کشف 2 تن چوب قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "سعيد مهدوي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي سوادکوه در راستاي برخورد با هرگونه قانون شکني بويژه برداشت غير قانوني از منابع جنگلي، موضوع را با فعال نمودن گشت هاي انتظامي و کنترل محورهاي کوهستاني بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وي از شناسايي و توقيف يک خودروي نيسان حامل چوبهاي جنگلي توسط ماموران انتظامي خبر داد وافزود: ماموران کلانتري 13 زيراب در بازرسي از خودروي نيسان توقيفي 2 تن چوب که توسط راننده نيسان بصورت غير مجاز از جنگل هاي اين شهرستان برداشت شده بود ، را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهدوي با اشاره به دستگيري يک متهم در اين ماموريت، افزود: چوب‌هاي کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و  متهم نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

سارق سيم برق با 12 فقره اعتراف در گلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق حرفه اي سيم و کابل برق و اعتراف به 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود کلواني" با اعلام اين خبر گفت : در پي وقوع سرقت هاي متعدد سيم وکابل برق و  مخابرات  در شهرستان گلوگاه ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اين که ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، 2سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير کردند، افزود : اين 2سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده توسط ماموران، به12 فقره سرقت سيم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ضمن بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني ، تحويل مرجع قضايي شد افزود : تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد ، لذا هموطنان هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگيري سارق 4 فقره سرقت داخل خودرو در ساري 

 فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از دستگيري يک سارق داخل خودرو و کشف 4 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبري پليس، سرهنگ" عبدالله حسن زاده "در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه مراتب شناسايي و دستگيري سارقين در دستور کار مامورين کلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران کلانتري "11 ساري" با تلاش بي وقفه خود يک سارق را  شناسايي و دستگير و با انجام تحقيقات پليسي  از وي، به راز 4 فقره سرقت داخل خودرو پي بردند.

فرمانده انتظامي ساري در پايان ضمن بيان معرفي متهم به مرجع قضايي از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

بازداشت عوامل درگيري و چاقوکشي در قائم شهر 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از بازداشت 3 عامل درگيري و چاقوکشي خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي" با اعلام اين خبر؛بيان داشت: شب گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري و چاقوکشي در يکي از مجتمع هاي تجاري اين شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، تعداد سه نفر مرد بعلت نامعلومي با يکديگر درگير و با چاقو همديگر را به شدت مصدوم کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري دو متهم در محل حادثه خبر داد و افزود: متهم ديگر اين پرونده که قبل از حضور پليس متواري شده بود با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي در يکي از مراکز درماني شهرستان بابل شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير شد .

سرهنگ خادمي افزود: برخلاف اخبار و شايعات در شبکه هاي اجتماعي معاند تاکنون هيچگونه قتلي در شهرستان گزارش نشده و اين حادثه هيچ ارتباطي با مسابقات ليگ برتر فوتبال که شب گذشته بين دو تيم نساجي و استقلال برگزار شد، ندارد.

وي اظهار کرد: متهمان پس از مداوا براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.    

----------------------------------------------

انهدام باند 6 نفره سارقان حرفه اي توپي زن در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري باند 6 نفره توپي زن درب منازل و اعتراف متهمان به 13 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ" علي اکبر قلي پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چند فقره سرقت با شيوه توپي زني درب منازل درشهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي 6 متهم را شناسايي و با انجام هماهنگي قضائي آنان را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به توقيف 3خودروي سواري گفت : متهمان که منکر هرگونه ارتکاب به جرمي بودند، پس از مواجهه با مستندات موجود، به 13فقره سرقت با شيوه توپي زني درب منازل در شهرستان بهشهر و استان هاي گرگان ، سمنان ومشهد  اعتراف کردند.

سرهنگ قلي پوردر پايان گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده و معرفي به مرجع قضائي ، با دستور قاضي پرونده تحويل زندان شدند.

----------------------------------------------

کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در"تنکابن" 

 فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي و دستگيري يک قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پليس آگاهي تنکابن با انجام اقدامات پليسي ، از عرضه انواع سيگارهاي خارجي توسط يکي از واحدهاي صنفي اين شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي از واحد صنفي مربوطه بازديد و در بازرسي از آن 27 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق و 370 پاکت توتون خارجي کشف کردند .

سرهنگ ديلمي از پلمب واحد صنفي مذکور خبر داد و اظهار کرد: متصدي اين واحد صنفي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان کالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف 9کيلوگرم مواد مخدر نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف9 کيلوگرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"علي اکبر درويشي" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامي نوشهر به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را به اجرا گذاشتند.

وي افزود: در اجراي اين طرح،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي 3 سوداگر مرگ را شناسايي و پس از هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ درويشي افزود: ماموران در بازرسي از منزل متهمان دستگير شده 9کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و يک خودروي سواري متعلق به متهمان را که از آن براي توزيع مواد استفاده مي کردند، را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه خاطرنشان کرد : ماموران متهمان را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند.

----------------------------------------------

دستگيري سارقان با کشف 6 موتورسيکلت سرقتي در "نکا"

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از دستگيري 2 سارق با اعتراف به 6فقره سرقت و کشف 3 موتور سيکلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نکا، تحقيقات براي شناسايي سارقان در دستور کار ماموران کلانتري 11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي از شناسايي و دستگيري  2 سارق حرفه اي خبر داد و افزود : ماموران با هماهنگي مراجع قضائي در بازرسي از مخفيگاه متهمان 2دستگاه موتور سيکلت سرقتي را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي و سپس روانه زندان شدند.

سرهنگ عزيزي در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک  موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

خبر سلمان مهدوی 
 

 


 


 

 


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار