نشست مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر با حضور حاج محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین و محرومیت زدایی بابلسر ، دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر وفرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات شهر و روستا در محل دفتر مجمع خیرین برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ 26 May 2024

 به گزارش تابناک مازندران ، نشست محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر با حضور حاج محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین و محرومیت زدایی بابلسر ، دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر وفرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات شهر و روستا در محل دفتر مجمع خیرین برگزار گردید. 

 

فیلم 

گزارش حاج محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین از عملکرد مجمع و موضوع نشست

 

 

بر اساس این گزارش ، حاج محمد طلوعی اظهار کرد: با توافق یک سری از شرکت ها شرایط جذب ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

فرمانده پایگاه ها و بسیج لطف کنند ۲۰۰ نیرو را هر چه سریعتر معرفی کنند تا شرایط جذب آنان فراهم شود . 

طبق قانون کار این افراد باید زیر سن ۳۰ سال باشند.

 

فیلم 

سخنان فرمانده سپاه بابلسر در نشست مجمع خیرین و محرومیت زدایی بابلسر

 

 

دکتر بازوند فرمانده محترم سپاه پاسداران که در جمع اعضای مجمع خیرین و محرومیت زدایی حضور داشت ، اظهار کرد:

با گرامی‌داشتن یاد شهیدان خدمت درحادثه هفته گذشته از همه عزیزانی که بدون چشم داشت به مجمع خیرین و محرومیت زدایی کمک می‌کنند تشکر و قدردانی میکنم.
وی در ادامه گفت: عزیزان نه تنها چشمداشتی به منابع محرومین ندارند بلکه بعضاً از جیب خودشون هم برای این کار مایه می‌گذارند و تنها به دنبال اجر معنوی هستند .
شکر خدا تو شهرستان بابلسر از نظر محرومیت زدایی با توجه به اوضاع و احوال فعلی مملکت ما در جایگاه نسبتا خوبی نسبت به سایر شهرستان‌ها هستیم، مسئولین بلندپایه کشور که به استان مازندران می آیند اولین شهری که ورود می کنند شهرستان بابلسر است که این در نوع خودش جالب می باشد.

 

برگزاری جلسه رئیس مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی بسیج  بابلسر با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات شهر و روستا  

در این جلسه که با حضور دکتر_بازوند_فرمانده_سپاه_ناحیه_بابلسر همراه بود، حاج محمدطلوعی‌رئیس‌مجمع‌خیرین‌محرومیت‌زدایی‌بسیج‌شهرستان‌بابلسر،با ارائه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین، به هم‌افزایی فی مابین مجمع خیرین و فرماندهان پایگاه‌های محلات شهر و روستا (خواهران و برادران) و همچنین، اعلام آمادگی مجمع جهت اشتغال‌و‌بکارگیری‌نوجوانان‌وجوانان‌زیر۳۰سال‌محلات به عنوان سرپرست خانوار تاکید کرد.

 یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳
دفتر مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی و بسیج شهرستان بابلسر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار