رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: در سال گذشته تعداد ۵۴ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به نو عروسان فریدونکناری اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ 06 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام میثم سیدی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۵۴ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به نو عروسان فریدونکناری اهدا شد.

 

اهدا ۵۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد فریدونکنار  

وی بیان داشت: در بسته‌های جهیزیه ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی وجود دارد که ۷۰ درصد اعتبارات آن از محل اعتبارات امدادی و ۳۰ درصد آن از مساعدت‌های نوع‌دوستانه خَیِّران گرانقدر شهرستان تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار افزود: علاوه بر عروسان تحت حمایت  مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به ۲۰ فرزند پسر مددجو که در سال گذشته ازدواج نمودند پرداخت گردید.

حجت‌الاسلام سیدی گفت: این نهاد با برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره‌ای قبــل از ازدواج برای نو عروسان حرکت فرهنگی مؤثر در راستای ترویج و حمایت از سنت حسنه ازدواج و کاهش طلاق برداشته است.

لازم به ذکر است: در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰۲ خانوار در شهرستان فریدونکنار از خدمات معیشتی، اجتماعی، حمایتی و فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار