تیم کاله مازندران در یکی از دیدارهای مهم هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، حالی عصر یکشنبه در آمل میزبان تیم متین صالحین ورامین است، که هر دو تیم برای بهبود وضعیتشان درجدول رده بندی این مسابقات تلاش خواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 27 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، دیدار حساس دو تیم از ساعت عصر امروز یکشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود و تیم کاله درنخستین دیدار خانگی خود در آغاز دیدارهای دور برگشت با حمایت تماشاگران خود به مصاف تیم متین صالحین ورامین می رود.


تیم کاله مازندران درهفته دوازدهم و در آغاز بازیهای مرحله برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روزچهارشنبه هفته گذشته در زاهدان با نتیجه 3 برصفر میزبان خود تیم گوهر کویر این شهر را شکست داد و با یک پله صعود در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.


درمقابل تیم متین صالحین ورامین هم در بازی خانگی برابر تیم آرمان ورزش اردکان به برتری 3 بر یک دست یافت وموقعیت خود را درمکان چهارم جدول حفظ کرد.


دو تیم در شرایطی در هفته سیزدهم این رقابتها در آمل به مصاف هم می روند که تیم متین صالحین ورامین در دیدار رفت در خانه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 برابر تیم کاله مازندران صاحب برتری شد ونخستین شکست این فصل را به تنها نماینده مازندران تحمیل کرد.


حال شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در اندیشه جبران این شکست و بهبود جایگاه خود در جدول با کسب پیروزی در این دیدار با حمایت تماشاگران آملی هستند یا نه باید به انتظار نشست.


تاپایان هفته دوازدهم این رقابتها تیم متین صالحین ورامین با کسب 21 امتیاز درمکان چهارم جدول و تیم کاله مازندران هم با کسب 5 پیروزی و7 شکست با 17 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.


بازی دو تیم کاله مازندران و متین صالحین ورامین را علیرضا قریب داور اول و مرتضی اعلایی داور دوم مسابقه سوت می زنند و محمد حسین شفقی به عنوان ناظرفدراسیون والیبال درآمل حضورخواهند داشت.


تیم های کاله مازندران و متین صالحین ورامین ، عصرشنبه آخرین تمرین خود را پیش رویارویی با هم درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزارکردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار