در این تصاویر البته ترافیک تا حد قابل قبولی نشان داده شده بود و جمعیتی که در لابلای این ترافیک در یک محدوده تجمع کرده بودند...
کد خبر: ۲۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 07 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز اخباری از تشکیل زنجیره انسانی در محور هراز و درمحدوده شهرستان آمل در اهتراض به یکطرفه شدن این محور منتشر شد که افزون بر شبکه های اجتماعی برخی سایتهای خبری نیز به انتشار ان با چاشنی تصاویر کردند.

در این تصاویر البته ترافیک تا حد قابل قبولی نشان داده شده بود و جمعیتی که در لابلای این ترافیک در یک محدوده تجمع کرده بودند اما ظاهر ماجرا به زنجیره انسانی شبیه نبود.

امروز و دیروز علاوه بر هراز برخی محورهای مدیگر مازندران از جمله کندوان نیز یکطرفه بود اما خبری مشابه اخبار تجمع اعتراضی در آمل منتشر نشده بود.

با گذشت یک روز از این رویداد برخی مسئولان انتظامی اجرایی آمل این اخبار را تکذیب کرده ان و تجمع بوجود آمده را صرفا به دلیل بروز تصادف و حضور برخی در اطراف محل وقوع برخورد خودروها دانسته اند.

به گفته این مسئولان، ترافیک سنگین روز گذشته در این محور با تصادف بوجود آمده و حضور تعداد ی زا مردم این تصور اشتباه را بوجود آورده که اتراض به یکرفه شده جاده هراز بوده است در صورتی که این اقدام پلیسی و انتظامی با دستور مقام کشوری و با هدف تسهیل تردد مردم بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار