جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات ملکی مرگ ۳برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم ازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

 دومین سد مازندران سرریز کرد

سد میجران در شصت‌وسومین روز از فصل بهار و بعد از سد البرز در غرب مازندران سر ریز کرد.

بارش‌های بهاری به ذخیره حجم آلب در آب بندان‌ها و سدهای استان کمک کرد، به‌طوری‌که شاهد شرایط خوب ذخیره آبی در سد شهید رجایی ساری هم هستیم. در روزهای گذشته شاهد بارش‌های خوبی بودیم که در غرب مازندران منجر به سرریز سد ۸ میلیون مترمکعبی میجران شد.

 

دیدار مردمی امروز یوسف نوری، استاندار جدید مازندران اندکی متفاوت نسبت به روال قبل بود؛ افرادی امروز در این ملاقات حضور داشتند که در دور دوم سفر شهید آیت الله رئیسی به مازندران در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه درخواست دیدار با ایشان را داشتند


معاون اجرایی رئیس‌جمهور: به دلیل برگزاری آیین تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، روز چهارشنبه ۲ خرداد سراسر کشور تعطیل است و امتحانات دانش‌آموزان هم از امروز سه شنبه تا پایان هفته لغو شد.

سازمان سنجش: به علت شهادت رییس جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه و تداخل آن با زمان برگزاری مرحله دوم آزمون سراسری، این زمان به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه موکول شد.

هوای مازندران تا پنجشنبه نیمه ابری و بارانی خواهد بود.

هواشناسی دریایی مازندران با صدور هشدار سطح زرد تاکید کرد از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه فعالیتهای دریایی توصیه نمی شود.

استاندار مازندران برای تعیین و تکلیف پیگیری پسماند و زباله سوز مرکز استان تشکیل جلسه فوری داد.

با اعلام برنامه جدید سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نساجی و استقلال جمعه به مصاف هم می‌روند.

زندانی ۳۳ ساله قائم شهری با بخشش و گذشت اولیاء دم از اجرای قصاص نفس رهایی پیدا کرد.

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به دلیل اختلافات ملکی، مرگ ۳ برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

 

محدودیت‌های رفت و آمد از فردا تا شنبه آینده در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

۳۰ مورد مرگ مغزی منجر به اهدای عضو پارسال در مازندران ثبت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افزایش سه برابری صادرات با شناسنامه‌دار کردن محصولات باغی در استان خبر داد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد بهشهر با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران برخورد با قاچاقچیان چوب و قطع کنندگان درختان جنگلی در دستور کار ویژه خبر داد:


یوسف نوری صبح امروز سه‌شنبه در جلسه پیگیری پروژه زباله‌سوز ساری که با حضور شهردار ساری، شرکت TTS و سازمان بسیج سازندگی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید در سفر به استان در جلسه شورای اداری با اشاره به تعیین زمان‌بندی بر تکمیل زباله‌سوز در شهر ساری تأکید کرده بودند؛ بر لزوم بهسازی و احداث راه دسترسی به زباله‌سوز ساری تأکید کرد 

 

تهیه و اجرای طرح طبیعت گردی در میانکاله براساس ضوابط محیط زیست و میراث

استاندار مازندران : توجه به سرمایه گذار و توجیه طرح طبیعت‌گردی در میانکاله مهم است تا براساس ضوابط محیط زیست و میراث فرهنگی طرح تهیه و ارائه شود.

رعایت استانداردهای محیط زیست و میراثی در تدوین طرح طبیعت گردی و گردشگری طبیعت با رویکرد گردشگری در میانکاله اصل مهمی است که باید مورد توجه باشد. جذب سرمایه گذار در سطح ملی، دارای اهلیت و مقید بودن مهم است که باید در میانکاله وارد کار شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار