هیچ اظهارنظر رسمی منتشر نشده اما ظاهرا با موضوع کمپین‎" نه به فریبکار" در تلگرام مرتبط است که افرادی در این فضا به تخریب برخی کاندیداهای مجلس پرداخته بودند.
کد خبر: ۱۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه برخی تخریب‎های انتخاباتی در مازندران، امروز خبرهایی از دستگیری 6نفر به دلیل بداخلاقی در روند تبلیغات منتشر شد.

هنوز دلیل برخورد با این افراد دقیقا مشخص نیست و هیچ اظهارنظر رسمی دراین زمینه منتشر نشده است اما ظاهرا با موضوع کمپین‎ " نه به فریبکار" در تلگرام مرتبط است که افرادی در این فضا به تخریب برخی کاندیداهای مجلس پرداخته بودند.

پیش از این مهرداد ابراهیمی دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه بعضی از گروه‌های مجازی با تخریب و افترا قانون انتخابات را زیر پا گذاشتند، اظهار کرد: تخلفات انتخاباتی گروه‌های مجازی در مازندران به پلیس فتا گزارش داده شد و در حال برخورد قانونی با آنها هستیم، دو مورد تخلف انتخاباتی در فضای مجازی استان مازندران مشاهده شد که یکی از گردانندگان گروه‌های مجازی که قانون اخلاق انتخاباتی را زیر پا گذاشته بود از سوی پلیس فتا دستگیر شد همچنین مراحل شناسایی دیگر متخلفان از سوی پلیس فتا در حال انجام است و به‌زودی برخورد قانونی می‌شود.

تعطیلی یکی از ستادهای تازه تاسیس در ساری رویداد مهم امروز در عرصه انتخابات مازندران بود.

گفته شده مکان افتتاح این ستاد در نزدیکی یکی از ستادهای انتخاباتی مربوط به کاندیدای دیگر بود که ظاهرا به دلیل جلوگیری از حواشی دستور تعطیلی آن صادر شده است.

این ستاد در خیابان فرهنگ ساری مرکز استان افتتاح شده بود که ظاهرا تنها چند ساعت فرصت برای فعالیت یافت.

کافیست یکی از این شبها سری به این خیابان بزنید تا از صدای کر کننده موسیقی و کف و سوت تا کارناوال‎های تبلیغاتی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار