نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی بابلسر با مشکلات زیادی مواجه هستند که در برخی موارد این مشکلات مانع فعالیت آنها می‌شود که نیاز است مسؤولان مربوطه هر‌چه زودتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.
کد خبر: ۳۷۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 06 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله نانواکناری امشب در بازدید از شهرک‌های صنعتی این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و تقویت بنیه صنعت را مهم‌ترین راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
 
وی با اشاره به ضرورت حل مشکلات شهرک‌های صنعتی بابلسر افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی بابلسر با مشکلات زیادی مواجه هستند که در برخی موارد این مشکلات مانع فعالیت آنها می‌شود که نیاز است مسؤولان مربوطه هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرده و گزارش کاملی از اقدامات انجام شده نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان ارائه دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، وجود شهرک‌های صنعتی بابلسر را فرصتی مناسب جهت اشتغالزایی، رفع بخش اعظمی از بیکاری جوانان و ایجاد درآمد پایدار دانست و افزود: از مهم‌ترین اولویت شهرک‌های صنعتی در بابلسر حفظ زمین‌های خریداری شده و مدیریت مستقل این شهرک‌ها است.
 
نانواکناری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بخش بهنمیر در تولید بسیاری از محصولات و وجود مرکزیت صنعت مبل استان در این شهر، احداث شهرک صنفی صنعتی در بهنمیر را از ضروریات دانست و اظهار کرد: در حال حاضر مکان مناسبی برای احداث شهرک صنعتی در بهنمیر در نظر گرفته شد و به‌زودی احداث شهرک صنفی صنعتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
وی در پایان گفت: با پیگیری‌های انجام شده معضل 10 ساله تصفیه‌خانه شهرک صنعتی میرود حل و در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار